Thursday, April 3, 2014

Solstråle ☀

Jeg har lovet å skrive ett blogginnlegg om sminke. Det skal jeg prøve å få gjort det i løpet av de neste dagene… Men, jeg skal skrive litt om Sol så lenge. Sol er verdens herligste og flinkeste Lingerist, og når man møter henne, føler man at hun er en EKTE solstråle :) Det er takket være Sol jeg nå ikke lenger er avhengig av øyenbrynspenn. (Noe jeg var i mange år.) Folk tror ikke at jeg har permanent makeup på brynene mine, og blir overrasket når jeg forteller de det. Og å være helt ærlig, så var jeg veldig skeptisk til alt av permanent makeup før jeg møtte Sol. Det finnes så utrolig mye stygge bryn som har blitt ødelagt, nappet og tegnet feil.

MEN, nå har vi alle heldigvis forskjellig smak. Og godt er det, ellers hadde verden vært kjedelig. Noen liker at øyenbryn ser mer tegnet ut, jeg selv liker de mest naturlig. Jeg har heldigvis en del hår og ganske fine øyenbryn fra før. Jeg skulle gjerne hatt enda større naturlige buskete bryn..... Noe jeg synes er veldig vakkert. Dessverre nappet jeg brynene mine ihjel når jeg var 16-17 år. Dette ødela hårsekkene, og de vil ikke vokse seg så store som jeg gjerne skulle hatt de.

Så det Sol har gjort er å fylle inn under mine hår, med små tynne streker. Dette er en spesiell metode som heter stråteknikk. Dvs at hun tattoverer inn tynne små hår som ser ut som naturlige øyebrynshår. Dette har hun da altså gjort, under mine naturlige hår. Det gjør ikke vondt i det hele tatt, du kan faktisk ikke kjenne at hun er borti deg. Jeg kan virkelig anbefale henne på det aller aller sterkeste. Denne damen kan jo trylle :) Jeg skal ta flere bilder når jeg er hos henne til etterfyll neste gang, og er ferdig. 

Sjekk ut nettsiden hennes: solpmu.no og hennes instagram : instagram.com/solpmu#


Høyre Bryn, etter første time hos Sol. 
Dette bilde er tatt i bilen, Rett etter timen min hos Sol :) 

1 comment: